sobota 22. ledna 2011

Televizní starosti a úloha internetu v nich

Moje žena a manželka (v jednom) ráda sleduje v televizi filmy, některé si nahrává, něco ji občas stáhnu z internetu. Díky tomu má už docela slušný dvd archiv a leccos i na starších videokazetách. Pak se k oblíbeným filmům vrací a znovu si je přehrává. Své záznamy si konfrontuje a doplňuje z filmové databáze na internetu.

Abych si trochu vylepšil svou domácí pozici, jsem se rozhodl technické zařízení, které k tomu používá, vylepšit a usnadnit jí tu bohulibou činnost moderními výdobytky elektroniky. Vymyslel jsem nový systém, včetně různých vymožeností, jako je například zvuk 5.1 Ty reproduktory jsem už koupil v internetové aukční síni Aukro.cz. Tímto jim zde dělám reklamu a to docela záměrně, protože jsem tam dobře prodal a levně nakoupil docela dost zboží.

Ten můj vymyšlený systém jsem si ale potřeboval někde ověřit, neb v těchto záležitostech jsem téměř laik. (Pro takové je určena speciální internetová zkratka BFU. Pro neznalé: rozšifrováno to znamená Běžný Franta Uživatel). K tomu jsou určena specializovaná internetová fóra, kde je možné potřebné názory a hodnocení získat. Praxe je taková, že někdy se k položené otázce rozvine velká diskuse, která se dost často zvrhne v diskusi mezi diskutujícími a na původní problém se úplně zapomene. Je také možné, že o nastolený problém nezavadí ani noha. A úplně nejlepší je případ, že se najde někdo, kdo odpoví přesně na to, o co mi šlo a já jsem zase o kousek chytřejší.

I k mému problému se rozvinula diskuse, která mi trochu zamotala hlavu a dokázala, že laik skutečně jsem. Proto jsem se rozhodl, že se na srovnání myšlenek v hlavě se jednou či raději dvakrát vyspím. A kdoví, zda nepožádám rodinného strážce pokladu slivovičného o několik kalíšků k vyjasnění mysli.

Žádné komentáře:

Okomentovat