středa 7. listopadu 2012

Hmyzovník (aneb inspirace na domeček pro hmyz)

Při procházkách s Dinem po oblíbené holešovské zámecké zahradě jsme objevili zajímavou a esteticky velice podařenou stavbičku. Domeček pro včely samotářky, čmeláky a jiné hmyzí kamarády. K jeho postavení stačil nápad, pár starších děrovaných cihel, provrtané dřevěné špalky a trochu slabších větviček. Pro stavbu samu byla, zřejmě, základním materiálem hlína smíchaná se slámou. A stavěl to určitě někdo s výtvarným cítěním.



Líbil by se mi takový objekt i na vlastní zahradě. Další inspiraci jsem našel na internetovém serveru Hobby.cz
Pro zájemce přikládám adresu článku: http://goo.gl/XWUHb a pár fotek z článku převzatých.


Mohlo by se zdát, že věžička-hmyzovník (na snímku vpravo) není zcela na potřebné estetické úrovni, ale to je věc názoru. Mně se zdá, že do prostředí té konkrétní zahrady docela zapadá a neruší. 

Inspirace mám tedy na fotkách i v hlavě. Zbývá tedy, řečeno s klasikem, aby mi ten pěkný nápad z hlavy do rukou sestoupiti ráčil.

Žádné komentáře:

Okomentovat