pátek 22. dubna 2011

O jaru a sakuře

Letošní jaro má na naši zahradu, a musím přiznat, že i na mně, velmi silný pozitivní vliv (alespoň pokud se týká těchto dubnových dnů). Je pohodové. Naše zahrada si vysloveně libuje v jarním sluníčku a v námi dodávané vodě ze studny. Téměř všechno je už zasazené, nebo zaseté a bují. Už si jenom přejeme, aby nepřišla nějaká pohroma, protože jsou tu ještě v záloze čekající květnoví zmrzlíci. V té pohodě se daří i mně udělat každý den nějakou, i třeba maličkost, kterou jsem si přes dlouhou zimu naplánoval a zapsal do počítače.

A ještě k fotce sakury, kterou jsem tady zveřejnil minule. Aby bylo zcela jasné, jak vlastně vypadá, tak jsem udělal fotku ve dne a nabízím ji k prohlédnutí.


Je to focené při ranním sluníčku. Sakura je ještě mladá a navíc vloni přesazovaná. Byla na nevhodném místě. Už ale naznačuje, jak bude krásná až z ní bude velký strom. A ještě přidám její krásné narůžovělé květy.


Žádné komentáře:

Okomentovat