neděle 20. února 2011

O internetových aukcích

Právě se skončila moje jubilejní dvacátá pátá aukce na Aukru.cz. Kdo to nezná ať tam rychle běží. Leccos zajímavého jsem laciněji než v ostatních obchodech koupil a dobře nám to slouží. Uplatnily se tam ale i věci, které byly v naší domácnosti již nepotřebné: starší televizor, chladnička, pračka a dokonce i nejméně padesát let starý betonový poklop na studnu.

Aukro.cz má dobře vypracovaný systém zajištění spočívající především v systému vzájemného hodnocení prodávajícího i kupujícího. Pokud chci s někým obchodovat, mohu se seznámit s jeho předchozími hodnoceními. Za takové situace se pak nemusím obávat poslat peníze za získané zboží předem. Zatím to vždy vyšlo bez potíží.

I na Aukru se ale najdou výjimky. Potkala mě jedna nepříjemnost s kupujícím, který vydražil můj nabízený předmět a pak ho nekoupil a navíc nekomunikoval. Až když ode mne dostal negativní komentář, tak začal křičet. Zboží se ale prodalo v opakované aukci.

Aukce však mají v sobě něco i pro ty, kteří mají rádi hru, napětí a volbu správné taktiky. Platí to pro případy, kdy o předmět je více zájemců a jde o to kdo vyhraje. A vyhraje nejen ten, kdo má víc peněz a víc si dotyčný předmět cení, ale především ten, který ví, kdy a jak přisadit, aby šance na výhru byla co největší.

Zkuste se podívat, možná i Vy se "zadrápkujete" tak jako já.

Žádné komentáře:

Okomentovat